Emine_4166 Bugün doğum yaptım normal doğum yaptım oğlumu 37 +1 di 2.750 doğdu kuveze aldılar ciğerlerinde enfeksiyon varmış antibiyotik tedavisi görecekmis bu durumu yaşayan varmı