Afedersiniz ama bu başlığı açmak zorunda kaldım dün gece 4den beri hem ishal hem kusma vardı çok fazla kustum ve ishale çıktım dayanamadım artık öğlen 12 de acile gittim akşam 6 ya kadar ordaydim 2 serum takıldı kan verdim idrar verdim bişey bulunamadı hala da devam ediyor nasıl atlatabilirim ben bu durumu ya 😔 çok rahatsız etmeye başladı