lorix35 Klimalı odada kullanmak için buhar makinesi bakıyorum kullanıp memnun kaldığınız modelleri paylaşırsanız çok sevinirim teşekkürler 🌸
Jesca lorix35 buhar makinesi dediginiz oda nemlendiricisi oluyor değil mi ondan bahsediyorsunuz? Ben weewell marka oda nemlendiricisi almıştım üç sene önce e bebekten o kadar memnunum ki hala da kullanıyorum