Kızlar bu zamana kadar çok düşünmedim ama artık doğumun nasıl olacağını bilmemek, o an hissedeceklerimi bilmiyor olmak beni çok korkutuyor. Sürekli pozitif hikayeler okumaya, izlemeye çalışıyorum ama bir değişiklik yok. Bebekte önden gidiyor bu ay sonu doğumun olabileceğini söyledi doktorum. Siz neler yapıyorsunuz? Nasıl bu korkularla baş edebilirim, tavsiyelerinizi bekliyorum.