Kızlar su an 32+4 haftamdayim gectigimiz haftalarda seker yukleme yaptirmistim şekerim çıkmadı. En son 4 gun once kontrole gittigimde doktor tekrardan şekerime baktırmak istedi çünkü 62 ile hamile kaldim 75 kiloyum su an. Doktor bebegimin her seyini cok iyi buluyor 2 hafta onde gittigini soyledi hic sorun yok sadece tosun olcak bu diyor. 2562 gr cikti en son doktorda sekerden suplendi . Ben de yaptirdim referans araliginda cikti ama tam sınırda doktorumda mesaj atmış dahiliye ile görüs sekerin sınırda cıktı demiş bu durumu yaşayan var mı lütfen tecrübenizi paylaşın. Uzun anlattım kusura bakmayın🙏🏻🫠