adalinda-35 Kızlar doğuma az kaldı 36 haftalık olduk bişeyi çok merak ediyorum bı anda suyum geldi diyelim hemen hastaneye gitmem gerekmi yoksa bı duş alıp mesela gitsem daha mı iyi olur ilk hamileligim pek bilgim yok
Aysee1123 adalinda-35 Öyle bir durumda acele etmene gerek yok sakin ol vaktimiz var yani doğuma demişti doktorum bana
Yagmurr8 adalinda-35 suyun gelmesiyle çok vakit kaybetmeden hastaneye gidilmesi gerekiyor diye biliyorum çok oyalanıp uzatmadan.
Uksero Sancın 5 dk da bire düşerse gidin diyorlar önce suyunda gelse sancı gelmeden çocuk gelmez o yüzden rahat rahat alabilirsin diye düşünüyorum