__momsss Arkadaşlar merhaba 4 yasinda kızım var ismi İlay.simdi bir kızım daha olacak ilay ismini ben bulup koymustum simdi esim sececek o da ilaya uygun bir isim koymak istiyor İpek İnci İdil Almila Tomris sizce hangisi daha güzel bu isimlerin?
Aysunays bence inci ve ipek cok guzel ben cok istemiştim ama biri kuzenimin öteki halamin ismi koyamadım kizima.
__momsss Aysenn35 umayi cok istiyordum ama tanrica anlamı caiz degil diyorlar aslinda umay Orhun kitabelerinde hayvanlari ve çocukları koruyan bir ruh. Ama insanlar tanrı olarak yorumlayinca ilerde senin ismin günah filan derler mi diye düşünüyorum.
Meral_56 __momsss Umay dediginiz gibi bir ruh tanrica demek değil zaten Turklerde Göktanri inancı vardi yani tek tanrı inancı…ayrı ayrı tanrılar yoktu ki