Dileklealya bizde 39+3 olduk bugün💙 bugün doktor da randevum vardi kontrol için henüz kanala girmemis, bendede huc bi dogum belirtisi yok henüz.. normalde dogum tarihi 14 ekim demislerdi, simdi 16 ekimde yine kontrole gel dediler..bakalim nezaman gelcek oglumuz:)