ElifNilMom Arkadaşlar merhaba. Perinatoloji polk Serdar kaya ya giden oldu mu daha önce ? Memnun kaldınız mı acaba ?
Hiramucizemm ElifNilMom kesinlikle çok iyi bir doktordu benm kızımın kulağını göremedi ucgun gidip geldim asla pes etmedi kızım kulağının ustune yatıyordu sağ kulağını gormuyrduk baya uğraştı parasını hakkediyor
htcktkym ElifNilMom Ben ikili testimi orda yaptırmıştım baya ilgili bi doktor herşeyini inceliyor ben çok memnun kalmıştım her şeyi de sormuştum aklıma takılan ama detaylı ultrasonu başka hastanede yaptırdım
Hiramucizemm Gayegkss ben memnun kaldım hakini asla yiyemem doktorun baya uğraştı iki ucgun gitik geldik