CivcivVeAnnesi35 Yyyyyyttttt 16+5 im ve hâlâ ara ara kasıklarımda ağrı oluyor. Doktoruma sorduğumda endişelenmeyin normal demişti
Selinakbas Yyyyyyttttt Rahim büyüdüğü için bu tarz ağrılar olması çok normal, sadece kanama olursa (Allah korusun) doktora basvur, hiç beklemeden 🌸
Edus35 Bugün 15 e girdik düne kadar benimde ağrılarım vardı devamlı hatta 2 gün önce dedim 14 fena geldi diye ama normal diye biliyorum bende dinlenerek atlatmaya çalışıyorum 🥰