Edabglml 29 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı yüksekti biraz günde 2 defa olarak verdi kullanan oldumı biraz tedirgin oldumda
bengonca Ben hamilelik boyunca sanırım 3 yada 4 kutu kullandım. Doktorum reçete etti, gebelikte güvenli bir antibiyotik
bengonca Edabglml evet canım sabah akşam aynı saatte içtim. Bir de monurol şase vermişti. Gebelikte idrar yolu enfeksiyonu çok sık oluyor maalesef.
Edabglml bengonca banada onu verdi şuan onu içtim bide gyno-lomexin fitil verdi yüksek çıkmış sanırım biraz
bengonca Edabglml çok geçmiş olsun canım. Ben de sağlık personeliyim. İçin rahat olsun güvenle kullanabilirsiniz doktorlar bizi riske atacak hiç bir ürünü gebelikte vermezler. Allah şifanızı versin inşallah. Kuzunuzu da sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah