Jeonxx Bebisbg34 hayır tıbbı genetik’e gitmeniz gerekiyor trombofoli paneli testi yapıyorlar öyle çıkıyo
Safiye2 Bebisbg34 onun için ayrı kan verilmesi gerekiyor biz eşimle gen testi yaptırdık orada çıktı şuanda hem iğne hem hap kullanıyorum hamilelik boyunca böyle devam edecek 🥺
Jeonxx Bebisbg34 hangi genetik testleri yaptırdınız ben iki test yaptırmıştım biri trombofoli biride kromozom analiziydi
Jeonxx Bebisbg34 şuan sizin için pıhtılaşma testine gerek yokki doktorunuz mu böyle bişeyi istedi, bir de hamileyken pıhtılaşma testi yapılıyo mu bilmiyorum ben hamile olmadan önce yaptırmıştım
Opheliaxxx Bebisbg34 hamileyken yapılmıyo kan pıhtılaşma testi bildiğim kadarı ile ama asla emin değilim öyle gibi hatırladım
Bebisbg34 Jeonxx hayır ıstemedıde herseyı araştırmak ıstedıgımden kımısı gerekıyor dıyorda gerekmıyormu bı sorun olsa şimdıye cıkar mıydı ?
Jeonxx Bebisbg34 yani Allah korusun ama pıhtılaşma sorunlarında genel de erken haftalarda kalp durması gibi sorunlar yaşanıyor. Sizin çok şükür 17 haftalık olmuş bence boş yere böyle bir şey yaptırmayın ilk gebeliğiniz mi
Safiye2 Bebisbg34 canım biz hamile kalmadan önce yaptırdık benim 3 düşüğüm var o yüzden doktorum gen testi istedi eşimle gittik kromozom sayısına falan bakılıyor bende ayrıca kan pıhtılaşmasina bakıldı şuanda 23 haftalık hamileyim
gokcetugumm Jeonxx merhaba bende bı düşündüm acaba yaptirsammi diye ikinci gebeliğim ilkinde bı sorun yaşamamıştım bunda 31 haftalık gebeyim şuan eğer olsa bı belirti yakalardim galiba değil mi
Jeonxx gokcetugumm tabikii pıhtılaşma testi genel de 2-3 düşüklerde yada sağlıksız gebelik kayıplarından önce yapılıyo siz de baya bi yol katetmişsiniz sağlıkla alın kucağınıza
gokceekus17 Pıhtı sorunu yaşayan hanımlar normal kadın doğuma mı gidiyorsunuz yoksa perinatolojiye mi