Yasemindemirtas benim kalım, kuru ve fena karışık kıvırcık . Kivirciklari düzenli olsa iyi de kırçıl kırçıl oluyor genelde :/
Çok bakım yaptım ama birşey değişmiyor pek. Saç kremi olarak gratisten keratinli hask marka krem şuana kadar saçımı en güzel yumuşatan oldu.
Birde Hindistan cevizi, badem, zeytinyaglarini bazende yumurta sarisiyla karıştırıp yaptığım kurlerde iyi nemlendiriyor.
Cok fiyatlı ürünlerde kullandım zamanında ama banamisin demiyor benim saçlar inşallah bebisimin saçları böyle olmaz :)