Benim bebeğim de aynıydı 40ı çıkana kadar hep uyku düzeni bozuktu ne yapsak ne etsek uyumuyordu bir türlü. Birkaç gün önce 40ı çıktı uykusu düzene girmeye başladı, sallıyorum bir süre sonra uyuyor hemen. 40ı çıkana kadar böyle düzensizlikler uykusuzluklar hep olurmuş, sonrasında huy değiştirir derlerdi aile büyükleri, harbiden de öyle☺️ geçici bi durum merak etme henüz çok minik annesi🫶🏻