Esr36 Ya kızlar içimde deprem etkısı yaratıyo resmen bazen sıçratıyor beni bazen kasılıp canımı yakıyo ama aşırı hareketlı yanı normal mı
mevraca Esr36 benimkide öyle bazem öyle cok acıtıyo ki aa diye bagırıyorum bazen biryere sertce toplaıyor ayaklarıyla vuruo vurup duruyor deprem oluyo sanıyorum
Zzeyynep04 Esr36 benimli sakindi hatta 33 haftalıkken azar azar hissediyordum zaten 34 de doğurduğuö için çok tadamadım sizinki biraz yaramaz olucak gibi
Lionmom1 Esr36 öyleydi benim de bazen böbreklerimi çıkaracak sanıyordum şimdi 33 olduk daha az yapıyor gittikçe duruluyorlar sanırım yer kalmadığından
balkizim_06 30 haftalık olduk gayet hareketli sabah olnca tekmeleyerek uyandırıyor beni anlıyo sanırım sabah oldugunu….🌺🥰
Zzeyynep04 SuleNurKaya suyum geldi alttan muayene de kan geldi zorlandığı için plesanta ayrılmaya başlamış falan dendi kanın durmaz dendi alındı yoksa başka sıkıntım yoktu ölürsünüz ikiniz alınmazsa Allah ko3usun dendi o yüzden Allah’a şükür şuan iyiyiz