Yenianneperci35 Hilalcikkk ben de öyleyim😔 ameliyathaneyi görünce dayanamayacağımı düşünüyorum. O yüzden genel düşünüyorum🙈
srgl3362 Yenianneperci35 bende öyleyim ama kimse genel anesteziye sıcak bakmıyor uyanınca direkt acı hissediyosun diyolar 😥