Fhnxxhnxdhnbg- 13 haftalık hamileyim 4 yaşnda bı oğlum var bugün doktor kesin erkek dedi özelde Ama değişirmi tabiki öncelik sağlıklı olsunda birde kızım olsun isterdim böyle bişey başınıza geldimi sizinde kızlar varsa yazın lütfen ☺️
Mevlude_Sahin Fhnxxhnxdhnbg- Bende aynıyım bir oğlum var bir kızım olsun isterim gönlümden ama göstermedi doktorum kıyıdan gördü erkek gibi demişti. Detaylıyı bekliyoruz ama detaylı da bile erkek diyip doğum da kız çıkan okudum. Ananem makinelere güvenme der hep 😂
miniksevdamm Fhnxxhnxdhnbg- 13 haftalık hamileyim bende doktorum daha erken net konuşmak için dedi belki biraz daha geçerse tam belli olur sağlıklı gelsinler 🌸
Ef1001 Benim.degismisti erkek dediler 16+3 de kız olduğu anlaşıldı özel hastanede Allah gönlünüze göre sağlıkla nasip etsin 🙏🏼
Seh999 Haftanız çok erken daha yanılma payı olabilir bence. Kesin demek için 13 hafta erken gibi ama doktorunuz en iyisini bilir tabi
Symnr29 Aynı durumdaydım 18de de erkek dedi umutlar tükendi ama yine kendimi cinsiyet başlıkları yazılarında görüyorum 😂