Arkadaşlar benimde her şeyim normalken birden 26-27 hafta da suyum çok fazla olduğunu söyledi doktorum. Ondan önceki kontrollerde hatta deteyli ultrasona girdim her şeyi çok normal çıkmıştı suyum da dahil. Doktor erken doğum olabilir çantanı hazırla dedi öyle çıktım odasından. Şuan tam 32 haftalıgim. İki hafta önce ki kontrolüm de suyumun normal sınırda olduğunu ve telaşlanabilecegim bir durum kalmadı dedi. Neler yaptım bunun için diye sorarsanız: meyvelere dikkat ettim kavun karpuz şeftali üzüm yemedim. Makarna pilav bir iki kaşık tükettim. Ekmek deseniz tam tahıllı ekmek yedim. Akşam yemeklerimi tıka basa doymadan kalktım dikkatli yedim et yedim tavuk yedim salatami artirdim. Hamur işi asla yemedim. Yani bir hafta sonra tekrar kontrolüm var sonuç ne çıkar yine arttı mı bilmiyorum ama doktorum yediklerine dikkat et dedi çünkü benimki şekerle ya da bebekte bir sorun olduğu için değildi yediklerimle alakaliymis demek ki düzeldi. Çok stres yapmayın belki stresten oluyor bunu da bilemiyorum ben o dönem çok stres yaşadım.