Bebisbg34 iyi geceler öncelikle canım, hiç korkma endişelenme ben 18+4 haftalığım ben bile 2-3 gündür belirgin bir şekilde hissediyorum yani bağırsak hareketi veya bebek hareketi bu diye ayırabiliyorum artık. Göbek bende de çok yok onada takılma genetiktir belki kimi kadının göbeği çok olmuyor kimisinde de daha 2.ayından başlıyor belirmeye bunlar ufak tefek şeyler kafana takma bebeğin sağlıklı olsun yeter. Umarım sağlıcakla kucağınıza alırsınız