Slc Aşırı gribim bişey yiyemedim bir bardak süte 1 Çay kaşığı tarçın ekledim içtim yattım sona kafama takıldı tarçın zararlı mı diye internetten baktım çok zararlı gebelikte önerilmez yazıyor çok korktum eşim görevde 🥹🥹
Mevlude_Sahin Slc Bir şey olmaz Allah’ın izniyle gönlünü ferah tut. Ama içinde şüphe varsa ballı süt iç bundan sonra
summersu Slc birşey olmaz Allah’ın izniyle gönlünü ferah tut altı üstü bir kaşık 😂 aynı internete gebelikte tarçın kullanımının faydası şeklinde arama yapsan kan şekerini düzenlemesi yönünde yazıları görürsün çok takılmamak gerek
Slc cancik çok korktum 🥹daha önce ölü doğum yaptım artık 2 buçuk ayımız kaldı sağ salim gelsin korkuyla yaşamak çok zor
Evrem990 Slc öncelikle başin sagolsun canm.1 kasik tarcindan hiç birsey olmazzz ozel degilse kac haftalikken ve neden ölü doğum oldu??
Slc Mevlude_Sahin ah ah şekerim çok yüksek hadi dedim gce gece yiyip yatmim hastym diye öyle yaptım 😊ne bilelim annelik zormuş rabbim evlatlarımizi sağ salim bize bağışlasn
Mevlude_Sahin Slc Gerçekten çok zor annelik 2 ci gebeliğim 2 sinde de şekerim çıktı ilki daha kolaydı ama bunda değerlerim düşük her şey ama her şey yasakta hamileyiz yemeden yapamıyoruz😔
Slc Evrem990 23 haftalikti plesenta previa denildi enfeksiyon kaptım düşmedi doğum yaptırdılar canm ağrısı çektim saatlerce yaşamadı küçüktü
Slc Aysegul57 içim rahatladı ya gülüp eglenince de insan iyi hissediyor bide ben bebeğimin hareketlerini çok hissediyorm ters duruyor hem yüzü hem pozisyon ondan sarnm