Kızlar selam. 30 Temmuzda 9 haftalıkken bebeğin kalp atışının durması sebebiyle kürtaj oldum. Doktor kan pıhtılaşması sebebiyle bu durumun yaşandığını söyledi. Kürtaj sonra İlk adetimi gördüm. Kendimi yeniden hamile olmaya hazırladım. Bunun için folik asit ve coraspin kullanmaya başladım. Benim gibi olup hamilelik düşünen ve coraspin alan var mı acaba