E6366 ben yaşadım eşimle meslek gereği senede bir kere görüşüyoruz bir sonraki tatilimizde hemen hamile kaldım üstelik isteyerek planlayarak bile değil.
Kimyasal gebelik yaşaman tüplerinin kanallarının açık olduğunu, yumurtlayabildiğini ve eşinin sperminin seni dölleyebildiği anlamına geliyor. Yani asla olumsuz bir durum yok aksine sağlıklı olduğunuzu sadece döllenen yumurtanın sağlıksız bir biçimde döllendiği için vücut sağlıksız bir bebek olacağına vücudundan otomatik atıyor kadınlar bilerek/bilmeyerek %60-70 i bu durumu yaşıyor.gecikmiş adet zannediliyor çoğu zaman. Buna düşük bile denmiyor. Biz artık 21. Yüzyılda testler kullarak hamileliği çok erken teşhis edebildiğimiz için bir gebelik geçirdiğimizi anlayabiliyoruz artık. Yoksa beden bunu bize çaktırmadan adet gibi geçirtiyor zaten