Kızlar merhaba 35. Haftadayım rahmimde 2 cm açıklık var hastanede yatıyordum 2. Gün akşam doktor çıkardı evde takibimi yapacağım sancım belirtim vs olursa gideceğim hastaneye, benim gibi bu durumu yaşayıp bebeği zamanında yani 37. Haftadan sonra doğan var mı ? Bazen bebek öyle bir baskı yapıyor ki sanki vajinamdan ittiğini hisseder gibi oluyorum sizlerde de bu his var mı