Babydurubaby doktorum bana şeker yüklemesi yapmamı istemedi kesinlikle ben sağlık ocağına gitmiştim orda 3 aylık şekerime bakmıştı 100 olması gereken 101 di bana sadece dikkat et dedi sonrasında açıkçası dikkat ettim ve bir daha gidip baktırmadım içime dert oldu şimdi