nesli5154 leep ameliyatı oldum ben cin2 olduğu için çok ileri seviye olmadığı için rahim ağzının bir kısmını incecik soyuyorlar diyebiliriz. Tabi bunu yapan doktorun gerçekten iyi olması gerekiyor çünkü ne fazla ne de eksik almaması lazım fazla alırsa gebelikte rahim ağzı yetmezliği oluyor gerektiği kadar da almazsa bu sefer hastalık tam olarak geçmiyor sınırlar temiz gelmiyor tek parça halinde alınması gerekiyor parça parça alınırsa olmaz gibi bir sürü handikapı var. Diyelim ameliyat oldunuz yaklaşık 1-1.5 ay lekelenme yaşıyorsunuz çünkü alan aslında dışarda vajinanın içi hemen ağrı sızı vs olmuyor çünkü rahim ağzı hissiz bir yer. Tabi iyileşene kadar cinsel ilişki yasak 6 ay bebek yapmamanız söyleniyor ki rahim ağzı güçlensin erken doğum olmasın diye. Sigara gibi alışkanlıkların bırakılması gerekiyor sağlıklı beslenmek gerekiyor süreci zor belki bana zor geldi çünkü ani olmuştu bende bebek isterken çok üzülmüştüm