Aysegul57 ben genel olmuştum spinal 3-4 kez denediler olmadı ve paniğim çok kalp atışlarım hızlandı istemsizce titremeye başladım kendimi zapt edemedim derken bayılttılar, ayılması evet zor yatağa gelince de uyumuştum ayağa kaldırmaya hemşire gelene kadar komik bi şekilde huzurlu hissediyordum kendimi nescafe ile ayıldım baya ve kızım erken doğumdu küvözdeydi o yüzden zorlamadım kendimi çokta ayılmaya, şimdi 2. Doğumum bakalım nasıl olucak 🥲