Bende şuan aynı sorun ile uğraşıyorum hamileliğimden öncede kronik hipertansiyon problemim vardı,gebelik başından beride çok tetikliyordu sürekli yüksekti 20 lerde alfamed kullanmaya başladım doktor önerisi ile.doktorum 37 den sonra vücudun büyük şok geçirebilir diye 37 de doğumu sonlandıracağız dedi.dün 35+2 de muayene sırasında doktor 1 saatlik takibe almak istedi doğumhanede ve yine çok yüksek çıktığı için yatışım istendi takip amaclı ama ben imza atıp çıkmak istedim evim hastaneye yakın ve ilaçlarımı kullanıyorum düzenli bir şekilde ayrıca çocuğum cok kücük bırakabileceğim biryerde yoktu şimdi 4 gün evde yine yakından tansiyon takibi yapıp 4 gün sonra gideceğim doktor ona göre ameliyat günü verecek.kilo su vs tüm herşey okeydi sancımda yoktu ama tansiyonun yüksekliği her an zehirleyebilir ikimizden birini Allah korusun o yüzden doktorlar çok fazla üzerinde duruyorlar bu durumun.sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah miniklerimizi..👼🏼💗