TubaAdgzelzaslan canım bence çok şanslısın. 30+6 da çatı ağrısı o kadar normal ki. 16 haftadan beri çatım ağrıyor. Doktor rahim genişlediği için normal dedi. 37+1 deyim hiç geçmedi. Hatta her geçen gün arttı. Özellikle ilk ayağa kalktığımda acıdan nefesim kesiliyor. Ama normal durumlar bunlar sonuçta bi bebiş taşıyoruz. Hatta beni goren teyzeler senin gobeğın aşşagıda baskı yapıyordur erken doğar falan diyorlardı 🙄😒 Ama çok şükür bi kere bile sıkıntı yaşamadım. Her şeyim çok yolunda gitti. Şimdi de doğum bekliyorum zaten.