esinclkk-535361 Babyannesii sag tarafa yatın sol tarafta kalp var baskı olıyır nefes almanız zorlasır sag taraf en iyisi
Burcuilker1 Babyannesii maalesef sağ tarafta rahme baskı olduğundan ve kan akışı zayıflayacağı için sola yatmak gebelikte daha sağlıklı…
Sevince esinclkk-535361 yanlış biliyorsunuz sola yatunca kalp sıkışmaz, bebeğe giden kan akışı daha iyi olur. Sağ tarafa göre iyi hamilelere öneriliyor, benim doktorum sağ sol farketmez dedi ama neden sol bir kaç video izleyebilirsiniz.
Minigiim-vebenn52 Sola yatınca bebeğe giden kan akısı daha iyi oluyor o yüzden doktorlar sola yatın diyor. Dinen de sola yatmanın bi sakıncası yok sağa yatmak sünnet sadece.
ozgehanim Zaten zar zor uyuyoruz bence de nasıl rahatsanız öyle yatın 😅 sola yatınca bebeğe kan akışı artıyor, olması gerektiği gibi. O yüzden doktorlar sola yatmayı öneriyor 🌸
Cansuu55 Babyannesii benim Dr dediki böyle birşey yok bunu kontrol edemezsin gece boyunca tıbben böyle bişey yok dedi eğer tansiyonluk bir sıkıntın yoksa istediğin gibi yatabilirsin dedi
ikotrtn Babyannesii benim doktorum sırt üstü yatma istediğin yönde yat dedi ben bir sağda bir solda yatıyorum