Berce_23 Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim bugun nst ur girdim bebeği uyandıramadılar çok sonra hareket etmeye başladı Başına gelen varmı biraz korktuk
adref94 Berce_23 aç mı gittiniz cumartesi bende ilk kez bağlandım nst bana sordu daha önce hiç kimseden duymamıştım eğer karnınız aç ise hareket etmeyenibilir ya da uyuyor olabilir dedi görevli ben meyve yemiştim 15 dakika öncesinde sansa harekette sorun olmadı
Churcill Berce_23 gitmeden vişne suyu ya da çikolata yiyin diyolar genelde. Uyuyo olması sorun değil sadece sağlıklı bi çekim olmaz
esinclkk-535361 Berce_23 benim ilk cocugunda basıma gelmişti harta oyle seyler yemiştim ki hemşire ne yaptıysa uyandıramadı sonra serum taktılar uyabdırdılar bebeğimi 😅😅 yaranaz derin uykuya dalmıstı
Elifgul90 Berce_23 ilk hamileligimde inanılmaz hareketli olan oğlum nst de uyurdu istisnasız hepsinde uyudu inatla uyudu cikolatalar vişne suları neler yaptım yok hepsinde uyudu 😁
Berce_23 adref94 aslında çok açta değildim vişne suyu ve çiko ata yiyince birde doktorların tepskine güzellik uygçkuusndan uyandı lızım
ladyax Berce_23 bende 36 haftalık hamileyim 31 den beri nstye giriyorum her zaman kıpır kıpır olan çocuk nstde her defasında istisnasız uyuyor ve asla uyanmıyor ne yersem yiyeyim