Bir-irem ben 14. Haftadan sonra hissetmeye başladım. 15. Haftada 2 kere hissettim, hatta birinde kötü bir rüya görüyordum ama boyle uyanmak uzereydim. Sonra karnımda sert bisey hissettim o an korkuyla uyandım. Bana biri bi an da dokunduğunda ben genelde sıçrarım neyse kendime geldim baktım hareket ediyor 😇 16. haftadan sonra daha net hissetmeye başladım. Bence kilo ile alakası olabilir ve vücut yapısı da önemli. Benim bir arkadaşım aşırı kilo aldı ve ödemi de çok. Ama ben zayıfladım yapılı biri olmama rağmen. O 26.haftada çok az az hissediyor. Bana da bu kadar nasıl hissedebiliyorsun böyle olmaması lazım diyorlar, sanki yalan söylüyorum. Böyle olunca zan altında kalıyorum ama hissediyordum napabilirim. Hissedince içimde rahat ediyor.