Alpoy canım bende aynı sıkıntıyı yaşadım senin haftalarında doktoruma sorduğumda antibiyotik kullanabilirsin dişçinin verdiği ilacı bana bildir demişti. Yani iltihaplı dişi antibiyotik kullanarak çektirmek daha iyiymiş dis iltihabi bebeğe zarar verebiliyormuş.. çok minik olduklarından 🤷🏻♀️ ama ben ne yaptim diye sorarsan cektirmedim antibiyotikte kullanmadım doğal yollara başvurdum karanfil yağı çok iyi geldi ayrıldıkça üzerine pamukla bir iki damla bastım onun dışında iltihabı kurutmak içinde zerdeçal ve suyu macun kıvamına getirip dışımın üzerinden en az 20 dk tuttum 3 günde iltihap geçti o şişlik indi ağrı vs yok şuan vok şükür 😊🙏🏻