Sanirimanneoluyorum ben oradaki Belma hanıma gidiyordum. İyi bir bayan bayanda yoğun aslında, Doğum ücreti 3500-4000 dedi bana bizimkiler ikiz olduğu için eve en yakın hastane ile anlaşlamam gerekiyor. Her hangi bir erken Doğum riskine karşı 🙁 bahsettiğin doktor sanırım aynı zamanda Acıbadem de hasta bakıyor diye biliyorum. Tüp bebek aşılama gibi işlemlere bakıyormuş. Doğum hanede Bulgaristan göçmenleri çalışıyormuş. İyilermiş hemşireleri öyle ilgililerini yani. Birde demet hanım var muaynanesi Bakırköy de ama Doğumları çamlık hastanesinde yaptırıyormuş. Şuan ona gidiyorum. Eşi de perinatalog Bakırköy devlet hast. Kendisi tahliller için ve daha detaylı bakılmasını istediğin de oraya yönlendiriyor. Tahliller için de ek ücret ödemek zorunda kalmıyorsun. Kendisi de oldukça detaycı ikinciye gidiyorum ama benden daha pimpirikli gibi geldi ve buda hoşuma gitti 🙂 önerebilirim 🙂