Kızlar Allah rızası için bana yardım edin 1 haftadır geceleri kaşıntıdan uyuyamuyorum bugün önce aile hekimine gittim 29 +3 deyim diye kolestaz olabilir dedi ama belirtileri yok gibi. Bugün kadın doğuma gittim idrar verdim idrar temiz çıktı yarın da aç gidip kan tahlili vericem ama doktorun görüşü kolestaz olmadığı yönünde . Uyuz olalir miyim diye her iki doktora da sordum ama çok ilgilenmediler gebelikle ilgili oluyo böyle şeyler dediler . Vücudum da sadece 2 tane döküntü var 2 yaşındaki kızım sürekli bir şeye sinirlenince bizi tırmaladığı için ayrım yapamıyorum. Sadece Geceleri kaşıntım daha fazla oluyo ve eşimde henüz bi kaşıntı durumu yok. Siz uyuz olduysanız başlangıcı nasıldı nasıl ilerledi ve nasıl ayrım yaptınız.
