Hayırlı Akşamalar hanımlar 31+5 günlük çift yumurta ikizlerine hamileyim bu gün ağrım vardı karnımın alt kısmına sancı giriyordu neyse doktora gittim zaten randevum var semt polikliniğiydi gittiğim yer doktora şikayetlerimi anlattım oda nst ye gönderdi sancım 50 ye kadar çıkıyordu nst de ama devlet hastanesiydi gittiğim yer hiç birşy yapmadılar normalde 2 hafta önce özele gittiğimde mutlaka ciğer geliştirici iğne yapılmadı ddi ama devlet gönderdi hiç birşey demdi nerde doğum yapacaksan oraya git dedi yarın özele randevu aldım aranızda böyle olup bu haftada doğum yapan var mı ? Oğlum da da 33 haftalık dğm yaptım ani sancılandım bunlar bide ikiz daha çok korkuyorum 😦