momlife10 benimde o şekilde az bir kıvrım var. Ben ilk gebelikte hiç fark etmedim diyen olmadi oğlum sezaryen ile 38de geldi ama erken doğum düşük riski de hiç olmadı daha iki yıl önce rahim filmi çekilince öğrendim bende doktor şaşırmıştı sen nasıl erken doğum yapmadın yapmadım kardeşim yapmadım işte Allah’ın takdiri 😂😂 ama şimdi korkuyorm.erken olursa diye yanlız 36 sonrası normal vakit sayılıyor erken değil