Aysu98999 30+6 dayım, alınacak her şeyi aldık. Birkaç gün sonra yıkama ütü işlemine başlarım diye düşünüyorum, sonra da çantasını hazırlarım zaten. 40.hafta 12 Aralık da dolacak ama bana Kasım sonu doğacak gibi geliyor, öyle bir his var içimde 💜 ikinci oğlum inşallah hayırlısıyla gelir, hepimiz kolaylıkla sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri 💜