Berna1365 Kızlar bugün ilk nst me girdim yanımda birkaç hamile daha vardı onların ekranlarında genelde 140 falan yazıyodu ama benimkinde 109-120 arası gördüm ve kırmızı renk ile gösteriyordu normalmi nedir bu sayı aralığı
muziceanne_ Berna1365 bende ikiz gebeyim hemşire zar zor çalıştırdı cihazı ve nst kağıdını da vermedi 50 ye kadar sancı çıktı erkn doğum riskim var ikiz gebelik bi sıkıntı ypk gidebilirsin dedi bende yarına. Özele randevu aldım bakalım özelde ki doktor ne diyecek
Berna1365 aslanprenses_ hemşire mi ebe mi bilmiyorum ama gelip ekranı birine gösterdi birkaç kez gelip kabloları düzeltmeye çalıştı doktora gittim gösterdim dediği tek şey bebek hareket etmez kanaman sancın herhangi biri olursa direk hastaneye gel dedi bende bunlar olunca biraz şüphelendim ters bişey mi var diye
aslanprenses_ Berna1365 kabloları filan düzeltmeleri çok normal. Yeterince bilgi alamamışlardır ondan yaptılar onu. Doktorun da normal olan bilgiyi vermiş. Telaşlanacak bir şey yoktur.