Sln222 kendini böyle korkutursan bebeğini de içerde strese sokarsın,öyle yada böyle bu bebek doğacak sizin için en sağlıklısı nasıl ise öyle olsun, kendini motive etmeye çalış aman ne olacak ki ne kadar canım acıyabilir ki ne kadar süre ağrı çekerim ki diceksin. Çektiğin acıların hiç birini zaten iki gün sonra unutacaksın , benim normal doğum olacaktı kontrole gitmiştik ama bebiş kilolu diye suni ile doğumu başlatıcaktı korkmuyorum çünkü hamileliğimin başından beri hep kendimi motive ettim en fazla ne kadar ağrı olur ki en fazla bir gün acı çekerim ki dedim, kontrol de bebiş çok ciddi kaka yaptığı için acil sezaryene alındım o an öyle stres oldum öyle korktum ki çünkü sezaryenle ilgili hiç birşey bilmiyordum ani olmuştu sürekli dua ettim bebeğimi düşündüm herşey geçicek dedim, öyle de oldu doğumu anlamıyorsun bile, sadece yataktan ilk kalkış biraz zor oluyor o da kişiden kişiye değişiyor, ben iki büklümdüm yandaki odadaki kız utanmasa koşacaktı 😊 demem o ki bebeğini kucağına alınca tüm acılarını unutuyorsun ve böyle mucizevi birşeye sahip olduğun için Allah a şükrediyorsun