Aysusen4 4 gün önce hamile olduğumu öğrendim kan pıhtılaşmam var daha önce 3 gebelik kaybım oldu, 3üncüsümde iğne kullanmama rağmen kalp atışı duyamadık, oksapar kullanıyorum artık korkuyorum yine
Aysusen4 naneliseker_ düşük değil kalp atışı duyulmuyor hiç birzaman duymadık, kan pıhtılaşmam var homozigot
Aysusen4 naneliseker_ umarım daha önce başka Bi doktor gebelik öncesinde başlattı yine işe yaramadı şuan doktor değiştirdik başta düşük doz verip keseyi görünce yükselticem dedi umutlar hep var
Ozlem-200 Coraspirin kullanıyor musun sadece oksapar mı benimde daha öncesinde 2 kaybım oldu bu 3. Gebeliğim hamile kalmadan öncede coraspirine başlattı doktorum hamilelik oluncada hem coraspirin hemde iğne vuruyorum ilk enoxdu şimdi oksapar Allah’ın izniyle 16+2yiz
Aysusen4 Ozlem-200 şuan coraspin ve oksapar 4000 lik başlatı, kese göründükten sonra iğne dozunu yüksek vercem dedi 3.gebeliği dê hibor 5000 lik kullandım olmamıştı yine kalp atışı duyamadık
1xyz Bende 3 defa kürtaj oldum. Sonuncuda kan pıhtılaşması olmamasına rağmen önlem amaçlı kese görününce oksapar ve coraspirin kullandım ona rağmen 7.haftada kalp atışı durdu. Size tavsiyem perinatoloji doktoruna görünün erkenden ilaç versin.
Aysusen4 1xyz şuan oksapar 4000 lik kullan dedi kese görünene kadar, kese göründükten sonra iğne dozunu yükselticem dêdi haftaya cuma keseyi görmek için çağırdı
1xyz Aysusen4 bana geçen ay gittim hamile kal öyle gel ilaç başlıyacam dedi henüz hamile değilim ilaç vermedi şimdilik