Merhaba.
Son adet tarihim 21 Mart hesapladığımız da 28 haftalık olmam gerekiyor ama bugün ultrasonda bebeğin 31 haftalık bebek gibi olduğunu söyledi doktor. İlk ultrason kağıdını alıp tekrar gideceğim. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Neden böyle olmuş olabilir fikri olan var mı?