Selamün aleyküm hanımlar öncelikle nasılsınız iyisinizdir inşallah 🌸
İlk gebeliğim bu nedenle doğum konusunda tecrübesizim sizden bilgi almak istedim. 39+5 haftalık hamileyim bebeğimin sağlığında bir sıkıntı yok baş geliş suyumda yeterli.. bundan önce hiç sancı çekip hastaneye gitmemiştim. Dün geceden beri belimde şiddetli bir ağrı vardı ve sabaha kadar tuvalet yolundaydım. Afedersiniz hem ishalim hemde su bile içsem bende durmuyor. Gece ara ara çok şiddetli sancılarım oldu yalancı sancıdır dedim çok önemsemedim. Sabah 8 e kadar da hep ağrım vardı üşüyordum karın boşluğum adet oluyormuşum gibi ağrıyordu. ölüyorum dayanamıyorum gibi bir ağrı değil ama canım yanıyordu ilk defa bu kadar. Sonra biraz uyumuşum uyandığımda yine belimden aşağı bacak arasına kadar ağrılarım olmaya başladı sanki belimin kemiklerini kırmışlar hiç geçmiyordu. Ama bence sancı değildi. Neyse banyoya girdim sıcak su ağrımı arttırdı eşimde acile gidelim dedi gittik doktor ultrasonla baktı bebek gayet iyi dedi ama ben bugün pek hareketini hissetmiyordum. Nst çekildi ve alttan muayene edildim 2 santim açıklığım varmış ama sancı çıkmadı şuan evdeyim ebe açıklığa baktığında hiç acı hissetmedim korkmadım da ama sonrasında vajinamda ağrı hissettim hala da var. Ağrım da var hala bu kez rahmime vuruyor ama sık sık değil. Açıklığımın artması için ne yapabilirim birde vajinadaki ağrı doğumu tetikler mi sizce