Solunum da sıkıntı olmzsa takılmaz dediğinz boru entübe cihazı malesef bnm oksijenim düşmüş sanirim çıktığımda boğazım çok acıyor du entübe olduğu mu söyledi hemşire. Yani makineye bağlnmışım boru takılmış. Bu 3 . Doğum du diğer ikisi spinal di. Bunda genel yaptılar bi rahatsızlığım oldğu için anestezi uzmanı risk alamam bayıltıcam dedi. Her ne kadar genel den korkuyorum spinal yapın bnm genlde oksijen seviyem düşüyor burun ameliyatı oldum aynısını yaşadım desemde yaptılar. Çıktığımda berbattım çok zor nefes aldım ağrım da hemn başladı. Tavsiyem bi engel yoksa spinal dan vazgçme