Tugce_gokalp canım gecmıs olsun. Benım de ilk gebelıkte 32. Haftada çıktı. 33+3 de doğum yaptım. Ama bende tansıyon da yuksektı. Sonra ben kontrole gittim hipertansıyon teşhisi kondu. 3yıl ilaç kullandım. Şimdi 2. Gebeyım hem tansiyon ilacı hem kan sulandırıcı içiyorum. Bikaç sorum olacak sana şu aşamada doğum yapacak mısın yoksa tansiyon takibi mi önerildi sana. Bide idrar tahlili yapmanın bi nedeni var mıydı ödem vb şikayetin oldu mu. Biliyorsundur gebelik zehirlenmesi teşhisi için protein kaçağı, ödem, tansiyon hepsi bi arada olması gerekiyor