Cerenvebebisi-01 Merhaba kızlar iyi akşamlar 13+4 gebeyim bulantım var biraz sizlerin ki ne zaman bitti çok rahat değilim de bulantıdan dolayı
Uksero Cerenvebebisi-01 benim doktorum ilaç vermişti bulantı için o iyi geldi yemek yiyebildim en azından