Parsmommy Eda26 ben hipp marka yağ ve krem kullanıyorum sabah ve akşam üst üste sürüyorum faydasını gördüm
Beyzanrrr Cetinkayasda vazelin içinde kortizon var zararlı acı badem yağı kakao yağı kullanabilirsiniz