Mutluanne66 Meraba doğum yapalı 6gun oldu ve 3 gündür bebeğim çok sarı gelmisti bana bugün de sağlık ocağına gitim de sarılık var dedi sıksık emziriyorum mama takviyesi saten prematüre oldu için aliyo
Belginylmz Mutluanne66 nekadr doğru bilmem ama annemi bizi öyle yaomis sariligimiz geçmiş banyo yaptırırken kendi altın yüzüğünü suya at o sıra yikicakmisin sarılığı geciyirmus
bsrabrna @“Mutluanne66”#p2980639 Mutluanne66 bizim de sarılığımız oldu sürekli gıkkk dese emziriyordum yarım saatte bir 1 saatte bir de beyaz ışıkta uyutmuştum sürekli
Twobabysmom Bizimki 4-5 günlüktü küveze girdi 3 gün kaldı çıktıktan sonra 3 ay devam etti anne sütü sariligidir 3. Ayında kendiliğinden geçer bütün tahlilleri temiz dediler öylede oldu 3 ayına kadar bembeyaz oldu