Şeker yüklemesi yaptirdim normal aclik sekerimi verdim.sonrasinda birsey verdiler içtim içtikten 1 saat snra tekrar kan verdim ama sanki tam 1 saat dolmadan verdim 5 dakika öncee yanii bisey olurmuuu referans 100-140 dı benim 99 geldi.doktor iyi dedi. eve gelince yanlişmi hesapladim saati acaba 5 dk erken verdim kanı hissi oldu bisey olurmu sizce bilenler anlayanlar yazsin lutfen.(( bu arada yeni olay degil))