umutsmom20 Annelerim, 12+3 günlük hamileyim göbek deliğimin içi kıpkırmızı akıntı yok ama acıyor ve sarı kabuklar mevcut sizde de böyle bir durum oldu mu antibiyotik kullanıyorum ondan olabilir mi?