Bir düşüğüm var lekelenme sonrası kanamayla birlikte düşük olmuştu yine hamileyim 6 haftalıkken yine lekelenme oldu progestan ve iğne kullandım lekelenme geçti çok şükür 9. Haftadayım ama yine de düşük riski olduğu için bol bol dinlenmeye çalışıyorum ama ne ilk düşüşümde ne de bu gebelikte kanama alanım filan yoktu yine de lekelenme ve kanama olmuştu